وبلاگ مد Dorothy

به عنوان لوازم جانبی عروسی بروید ، شاید مهم ترین تصمیم برای یک عروس را مربوط به کفش عروس. آنها مجموعه ای از کل ساز و برگ ، چه آن را سنتی و یا غیر سنتی است.


کفش عروسی باید لباس و ارائه راحتی در سراسر آنچه در حال رفتن به یک روز بسیار طولانی اما بسیار ویژه--شما خواهد شد پوشیدن کفش خود را از اوایل صبح تا آخرین چیزی که در شب و هیچ عروس می خواهد در درد باشد زمانی که او باید تمرکز بر شوهر جدید او و مهمانان!


سبک های بسیاری از کفش عروس وجود دارد, مصرف در ارتفاع پاشنه, سبک پا, پارچه و رنگ و همه این عوامل باید به دقت در نظر گرفته.


را انتخاب کنید ارتفاع پاشنه و سبک پا است که هر دو تعریف لباس عروسی خود را و شما را راحت نگه دارید. اگر شما استفاده می شود به پوشیدن کفش تملق گفتن ، انتخاب یک کفش تملق گفتن!


و هنگامی که شما برای لباس عروسی نهایی خود را بروید ، کفش را. هر گونه تغییرات آخرین لحظه به ارتفاع پاشنه می تواند سجاف لباس خود را بیش از حد طولانی یا خیلی کوتاه ترک. در واقع ، بهتر خواهد بود اگر شما می توانید کفش انتخاب خود را برای هر اتصالات ، از اول تا آخرین.


پارچه های طیف وسیعی از ساتن ، توری ، کرپ ، ساتن ابریشم و مات ساتن و در رنگ های مختلف در دسترس هستند. نترس به آزمایش با رنگ های دیگر از سفید یا.


اگر لباس شما دارای ویژگی های صورتی ، سعی کنید یک کفش صورتی به آنها را. یا چگونه در مورد تطبیق رنگ کفش خود را به رنگ لباس ساقدوش عروس ؟ شما حتی می تواند کفش خود را "چیزی آبی " را!


کفش ساتن کار به خوبی با لباس براق ، کرپ برای لباس سبک مات و ، البته ، کفش توری با لباس توری یک انتخاب واضح است.


کفش عروسی پرنعمت انتخاب محبوب به عنوان سبک و پارچه خواهد شد تعریف بیشتر لباس شب عروسی ، به خصوص لباس های سنتی تر ، و در دسترس هستند در انتخاب ارتفاعات پاشنه و سبک برای ارائه راحتی برای هر عروس.


Embellishments کوچک بر روی کفش عروسی انتخاب خواهد شد که کمی اضافی از کلاس اضافه کنید. در نظر بگیرید که کریستال در کفش اگر لباس خود را براق و یا sequined در حالی که کفش از منجق به خوبی با لباس های مروارید.


شما همچنین باید نوع عروسی شما داشتن در نظر بگیرند.


عروسی روز سنتی خواهد بود توسط یک کفش عروسی پرنعمت قدردانی ، در حالی که عروسی شب پر زرق و برق اجازه می دهد که شما را به پوشیدن صندل حال یا مشابه است. اگر شما با داشتن یک عروسی ساحل ، پاشنه بدون هیچ-انتخاب یک کفش صاف.


گرفتن ازدواج در تابستان ؟ سپس یک سبک پنجه باز خوب خواهد بود. با این حال ، در زمستان ازدواج کنید ، و شما می خواهید یک سبک پا بسته برای نگه داشتن پاهای خود را گرم کنید. باز هم ، هر دو سبک در کفش عروسی پرنعمت در دسترس هستند.


این واقعا در مورد حس مشترک و آگاهی از روز خاص خود را به عنوان یک کل.


یکی از آخرین چیزی که برای راحتی بیشتر در روز بزرگ خود را ، سعی کنید به پوشیدن کفش عروسی خود را به عنوان اغلب به عنوان یک هفته یا دو قبل از عروسی به آنها شکستن در.


تعداد بازدید : 19
نوشته شده در تاريخ شنبه 2 آذر 1398 توسط Dorothy

فکر می کنم شما می توانید لباس کوکتل سفید پوشیدن نیست ، فکر می کنم دوباره! سفید به نظر می رسد بزرگ در همه. بسیاری از چیزهایی که شما می توانید با یک لباس سفید وجود دارد. پوشیدن آن را به Prom ارشد خود ، احزاب ، formals ، وجین در ساحل ، انتخاب های خود را بی پایان هستند. شگفت آور زیبا لباس سفید وجود دارد را با توجه به شکل و سبک زن هر کسی وجود دارد. پیدا کردن یکی که برای شما مناسب است ؛ سعی کنید در صدها اگر شما را به! آنها سکسی, درجه یک, مرسوم ، مد روز, پیچیده و می تواند برای هر مناسبت خاص پوشیده. آنها در طول های مختلف می آیند, هر دو کوتاه و بلند. شما خواهید دید زمانی که شما برای یک لباس سفید خرید آنها در دسته از سبک آمده است.

اجازه دهید می گویند شما در حال گرفتن ازدواج و داشتن یک ساحل یا کوچک عروسی صمیمی لباس کوکتل سفید لباس مناسب است. اگر شما می خواهید یک لباس رسمی طولانی با کریستال یا rhinestones شما می توانید یکی برای بسیار ارزان تر از لباس عروسی به طور منظم پیدا کنید. اگر آن را عروسی ساحل و شما نمی خواهید برای دریافت لباس خود را پر از شن و ماسه برای یک نسخه کوتاه تر. شما نگاه بسیار ظریف و سکسی برای شوهر خود را به. شما خواهد بود تعجب چه در خارج وجود دارد و بسیاری از استفاده های مختلف از یک لباس سفید. یک چیز واقعا خوب در مورد خرید یک لباس سنتی عروسی سفید لباس کوکتل شما همیشه می توانید دوباره برای یکی دیگر از مناسبت خاص ، بنابراین شما ارزش پول خود را دریافت می پوشند.

چه در مورد Prom ارشد? لباس سفید انتخاب مناسب برای Prom است. یا یک نسخه کوتاه و یا طولانی شما خواهد بود خیره کننده در یک لباس سفید زیبا. همه چشم ها هنگامی که شما در یک اتاق راه رفتن تبدیل خواهد شد. شما حسادت تمام دوستان خود خواهید بود. شما می توانید آن را ساده نگه دارید یا به حداکثر با آن بروید ، امکانات بی پایان هستند. اکثر زنان جوان را tans زیبا و در کنار لباس سفید آن را از تن پوست خود را همراه با موهای خود را و آرایش. اگر شما فکر می کنم سفید یک گزینه برای شما سعی می کنید یک لباس سفید و شما فقط ممکن است خودتان تعجب نیست.

بنابراین شما باید یک حزب رسمی برای رفتن به. آیا لباس سفید مناسب برای پوشیدن ؟ البته ، سفید سیاه و سفید جدید است. در همه جا شما به نوبه خود لباس سفید وجود دارد. آنها حتی فروشگاه اختصاص داده شده به دست زدن به تنها لباس سفید. بسته به اینکه چگونه رسمی حزب خود را خواهد بود شما هم می توانید لباس آن را بالا یا پایین کمی. پیدا کردن لباس است که ممکن است عدالت و یا دامن شعله ور شدن برای چیزی بیشتر از معمول/رسمی. اگر آن را واقعا به دنبال رسمی برای sequins ، کریستال ، و rhinestone "همه stuff sparkly ". فقط در مورد هر فروشگاه شما را به شما خواهد بود قادر به پیدا کردن یک لباس سفید از نوعی. آنها در محدوده قیمت های مختلف برای $۳۰ ، $۴۰ ، $۶۰ در بالا قیمت گذاری می شوند. شما می توانید بهانه ای نیست که من می توانم یکی از استطاعت نیست چرا که شما در پیدا کردن با توجه به بودجه شما.

از آن لذت ببرید ، سعی کنید در لباس کوکتل سفید تا زمانی که اسلحه خود را سقوط کردن! آیا نمی شود از آنچه آن را به مانند نگاه ، اگر شما دوست ندارم آن را امتحان کنید دیگر و دیگری تا زمانی که شما پیدا کردن یکی از شما عشق.

تعداد بازدید : 27
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 16 مهر 1398 توسط Dorothy
صفحات وبلاگ
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : Tem98.Ir| قدرت گرفته از بلاگ یو
ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]